xperia arc

Åh, jävla datfan, hade redan skrivit ett inlägg, men det klart att datorn hoppar iväg till nåt annat. har precis kollat på Noaks ö, typ bästa barnprogrammet, fast nu är det slut.
Märker att tekniken verkligen inte är på min sida idag, datorn tar bort mitt inlägg och min telefon funkar inte! Jag har väl haft den i två veckor nu och det har varit massa problem redan från början: Kameran funkar bara ibland annars står det bara att den inte är tillgänglig, den stänger av sig ofta, tar lång tid att starta upp, hänger sig, igår kunde jag ttp inte gå in på sms och nu vill den inte starta, har sett ut såhär hela morgonen:

Jag vet, jag är omogen men man kan ju inte se glad ut på bilden!

Telefonen har sett ut såhär typ hela morgonen, jag har testat att ta ut batteriet och starta om den några gånger men det slutar bara med att den ser ut sådär. Jag vet att man inte ska ta ut batteriet men vad fan ska jag göra när den hänger sig så?
Och detta ska vara den nya Sony Ericsson som ska va så bra, fan heller.

Nu hinner jag inte skriva mer, för ska snart iväg till Hanna med Amanda, för att sedan dra iväg till pensionärerna och spela lite för dom.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0