Sean Banan

Hej!
Idag har jag börjat städa lite faktist, fast nu sitter jag och kollar på tv, fast det är inget bra, bara det där programmet med Sean banan och nån annan människa. Jag tycker verkligen inte att han är rolig, tycker att det är så synd att han går runt och säger rumpa istället för att dansa. Inte konstigt att han gör det, han tjänar antagligen väldigt bra på det eftersom många tycker att det är kul. Brukade kolla på Floor Filler när det gick och då har jag för mig att jag hejade på honom, sen åkte han ut, sa någonting i någon intervju och några år senare skrattar alla åt det typ. Tror det är många som inte ens vet att han är dansare.





Det var inte meningen att det här skulle handla om Sean Banan men nu blev det så.

Jag ska äta lite mat nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0