Åska

Hejsan!
Den här dagen har varit väldigt händelselös, det mest spännade är väl vädret, massa åska och regn men det behövs ju också. Har väl inget speciellt att skriva om. Jag chattar med min gamla vän Emelie. Nej, hon är inte så gammal men träffar ju aldrig människan längre, bara på bussen ibland. I och för sig var det inte jättelänge sen vi träffades nu, men ändå. Jaja, jag ska väl försöka sova snart, kommer bi svårt med tanke på att jag gick upp typ runt 11 idag, är ju skuk plus att vi har studiedag idag. Imorgon blir det skola igen även om jag fortfarande inte mår så bra, men tänker bestämma mig för att inte vara sjuk imorgon. Vi får se hur det går. Nu kom bababa upp i spellistan, den lär väl sitta kvar i mitt huvud i några år.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0