Tv

Hej!
Har varit på pyjamaskalas hos Amanda så har inte bloggat. Hihi. Kom hem runt 4 idag och tänkte duscha, städa och göra läxor. Vi vet väl alla var denna planen kommer hamna. Satte mig i soffan och kom därifrån typ 18:45 och gick och åt. Hoppade sen in i duschen där jag brände mig på det där jävla röret som ska va så sjukt varmt jämt. När jag kommer ut upptäcker jag till min förskräckelse att Family Guy nästan är slut. Får nöja mig med Chuck, men det har blibit så dåligt nu. Det var mycket bättre innan när han inte var spion. Har egentligen annat att göra så skiter i TV:n ett tag. Haha. Nu upptäckte jag också att jag har tvål bakom öronen. Hur ska detta sluta?

Ska försöka klä på mig och tvätta nu. Får inte gå och lägga mig försent ikväll heller för skolan börjar ju imorrn.

Förretsen fan vad den här låten sätter sig på huvet.



Det jobbiga är att jag inte kan den. Kan bara refrängen och lite av verserna. Fast egentligen kan jag inte verserna, jag bara tror att jag kan det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0