OMG!

Shit, jag skriver idag igen! :O
Hej, förresten :)
Jag tror att det är bra för mig att blogga för då kan jag påminna mig själv om att göra läxorna. Nu kollar jag på Family Guy, såklart. Ska kolla på lite låtar som vi kan spela på ålderdomshemmet på söndag. Haha, jag, Amanda och Hanna ska spela för gamlingarna varannan söndag, lite kul. Vet bara inte vad vi ska spela. Sist spelade vi typ Evert Taube, lite Ted Gärdestad, en Beatleslåt och massa annan gammal musik, men behöver lite mer. Det lär ju bli mycket Beatlesmusik eftrsom jag och Amanda är värsta Beatlesnördarna. Jaja, en liten parantes.

Nu ska jag sluta leka med min webkamera och låtsas att jag har ett liv.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0