Konsert

Hej hej!
Amanda kom förbi innan så vi har chillat lite. Kollat på Simpsons & Family Guy såklart.
Har precis sett kvällens Desperate Housewives och sittter nu och gör några halvhjärtade försök att ta mig ur soffan. Har konsert med klassen imorrn så gitarren ska packas, texter ska kollas på och jag måste komma på något att ha på mig. Skitsvårt.

Förresten, ända sen i vintras har jag velat ta mig in i förrådet efter att mamma sa att hon nog hade en Beatles-LP där. Så i söndags tog jag mig äntligen in där. Har inte lunnat förrens det är torrt på marken eftersom vi typ fick riva ut hela förrådet för att nå fram till LP-skivorna, men nu har jag den. Plus att jag hittade massa andra.



Hinner inte ta kort på de andra nu, men kanske gör det imorgon, fast det hinner jag inte, så på torsdag kanske.
Kom precis på att jag måste fixa något att äta tills imorrn också. Hinner inte åka hem efter skolan och innan konserten.

Nu blev det för mycket, ska nog ta ett glas o'boy i mitt rosa martiniglas (Y)

Vi hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0