Stan & Sommarkrysset med Måns

Hej.

Idag vaknade jag nån gång efter 7 och började göra mig i ordning. 09:30 åkte jag med Johanna, Emelie och deras mamma till stan. Jag och Johanna hade tänkt äta frukost på McDonalds, när vi kom dit så var det inte öppet så vi gick och tog ut pengar istället. När jag hade tagit ut pengar så gick vi tillbaka till McDonalds för de öppnade då och vi trodde att de skulle ha frukost där men det hade de inte, och vi var inte jätte sugna på hamburgare 10:00, så vi gick vidare till malmborgs där det blev toast och o'boy.


Efter det gick vi runt i affärer och sånt, jag försökte desperat hitta några jeans men det gick inte så bra.
Vi gick runt i affärer som man typ aldrig är i, bara för att liksom. 
Vi åkte hem med en buss som gick 15:10 och var hemma kanske typ 15:45. 
När vi var hemma så bytte jag syster och var med emelie istället, vi segade lite och jag råkade trampa på en handkrämstub som låg på golvet. Ni ser ju resultatet själva.


Efter det gick vi och köpte fika

Oreo, sjukt gott.


Grymt äcklig rulltårta.


Cupcake. Den var god, ser inte så mycket på bilden,men det var fin från början.


Sist men inte minst. Läskig dricka, såg ut som diskmedel men smakade gott.

Anledningen till att vi köpte det här är att Måns höll Sommarkrysset ikväll så vi var ju tvugna att kolla på det. Då är det gott med lite fika. 
Vi åt upp häften av Oreosen och Cupcaken innan det hade börjat, men rulltårtan var kvar, och drickan, och hälften av oreosen. 

Vi upptäckte under programmet att rulltårtan var äcklig men det spelade inte så stor roll, Måns var ju på TV.

Måste bara säga att han var jättebra. Han var så nervös över det och när han behövde prata i telefon i direktsändning, men han skötte sig jättebra. Det var sjukt gulligt när han typ frågade alla hur han skötte sig. 

Men, nog om det, när det var slut gick emelie hem och jag gick hit och började blogga. 
Finns inte så mycket mer att skriva om nu, så ni får se mina inköp.

Skor - H&M


Tröja - H&M
Jeans tights - Gina tricot
(ursäkta bilden man ser inte mycket, men jag kom på att jag skulle ta kort på det när jag hade satt på mig det och jag pallade inte ta av det)


Klänning - JC 
Sjukt dålig bild, men jag bara tog lite snabbt.

Det blev inte så jättemycket men jag ska nog shoppa på tisdag igen med : Amanda, Nea och Anna.

Nu ska jag kissa.

God´natt alla.




 

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

haha roliiiigt :ddd



fin fina kläder assååå :) <3

2009-07-18 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0