Spring

Man kan ju gissa vad jag började med att göra idag. Segade vid tv:n.
När Johanna kom hem så stack vi ut och sprang.
Idag sprang vi inte lika mycket som igår, men vi var lite trötta.

När vi hade sprungit så åt och drack jag lite, sen duschade jag, Johanna kom in med sin data när jag bara hade morgonrock på mig och man kunde knappt komma in i mitt rum, men hon fick komma in ändå och jag gick och klädde på mig. Ganska bra att bo granne, när man ska sitta vid datorn tsm, bara att ta med sig datan in.

Nu pallar jag inte skriva mer så detta klippet får avsluta mitt inlägg.


Så sjukt kul.

Nu ska jag vänta på johanna, hon är hemma och äter.

hejdå

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

att va grannar äe bbääst :DDDD

haha vi äe duktigast ! :D

2009-07-16 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0