Sova vs Packa

Hejsan
Jag borde egentligen fortsätta packa, men det är så sjukt tråkigt.
Åker till kusinerna och farmor och farfar imorrn så jag måste verkligen packa nu.
Komme inte bli världens roliaste resa. Först buss till jkpg,sen tåg till sthlm och sen tåg till Sundsvall. Eller jag tror det blir så iallafall.



Idag har jag varit med Emelie, först gjorde vi typ ingenting, båda var typ aströtta.
Sen gick vi in till henne och hyrde en film.

Haha, den var aslam, sjukt kul och grymt söt skulle man kunna säga.

När den var slut kollade vi lite på the hills och sen runt halv 7 gick jag hem för hon skulle äta, jag tänkte packa lite och hon skulle typ på bio lite senare.

Nu är jag trött, jag vet inte om jag ska packa färdigt allt och sen gå och lägga mig, eller om jag ska packa pyttelite till och sen lägga mig och packa färdigt allt imorrn.
Jag tror att det blir det första allternativet, det är alltid bäst att ha det gjort.
Men vi får se.

Pusselipuss

btw, jag kommer nog inte blogga så mycket den här veckan eftersom jag ska vara med släkten nu, men kanske kan låna nån data.

Kommentarer
Postat av: emelie

EAGLE VS SHARK! YEEEEEEEEEEEEAH!

2009-08-04 @ 21:27:23
URL: http://justlikemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0