R.I.P Michael Jackson

Hejsan

Jag skrev ingenting igår så jag får skriva om båda dagarna idag.

Igår var jag med Amanda hela dagen,vi kollade på Vänner och lite film.
Pallar inte skriva mer om igår.

Idag har vi varit typ hela dagen och kollat på Michael Jackson minnes saken på 4:an.

Herregud vad jag grät på hans begravningsgrej.
Jag började typ när queen latifa (vet inte hur det stavas) och sen i slutet när hans brorsa talade.
När hans dotter pratade så höll jag på att dö. Hon sa inte så mycket men det var så sorgligt att jag verkligen storlipade typ.
Nu kollar vi på so you think you can dance och väntar på att reklamen på 4:an ska vara slut så att vi kan fortsätta kolla på Dangerous tour, med MJ då om någon var förvirrad.

Kommer sakna Michael Jackson sjukt mycket.
Jag lyssnade inte överdrivet mycket på honom innan men han var så jävla sjukt bra, plus att han gjorde såmycket för världen eller vad man säger.


R.I.P michael Jackson <3

Nu ska jag fortsätta kolla på Dangerous tour

Kram

Kommentarer
Postat av: jjohanna

asså det va ingen begravning !

det va en minnesstund !

2009-07-08 @ 15:58:44
Postat av: Svar till jjohanna

Samma sak typ ^^ kom inte på vad det hette ^^)

2009-07-10 @ 00:20:21
URL: http://jollasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0