No makeup !

Stan igår :)
Åkte dit med Johanna, vi åt lunch på Malmborgs :) Sen skulle hon träffa nån, så jag gick lite själv då :) Runt halv 5 åkte vi in till a6 och segade lite där ^^

Pallar inte skriva så mycket om igår ^^ Men jag köpte en bikini och Plaza efter som man fick Ps. I love med om man köpte den :) Hade typ inga pengar med mig, så det blev bara det och massa mat typ :) 

Nu sitter jag och segar med Johanna i hennes soffa xD 

Senare idag ska jag nog kolla på Ps. I love you :)

På Söndag blir det nog hälsa på Frida, Isse och Ellan på Vidis med amanda :) Men vi får se hur det blir :)

Halva sommarlovet har typ gått nu :O Sjukt surt, men men, det kan ju bli kul att se hur det går med mitt pluggislöfte :)

No makeup :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0