MJ, Fame & Batman

Hejsan

Hann inte skriva nåt igår eftersom jag kom hem idag.
Men iaf, gårdagen spenderades med Amanda, eller jag kom till henne lite innan 18:30 så gårkvällen kanske det blir.  Vi kollade på den här:


19:00 stängde vi av och kollade på Privileged

Sen fortsatte vi med Michael Jackson och efter det dansade runt i hennes vardagsrum och lite senare satte vi på Fame.


När vi hade sett nåt avsnitt stängde vi av och kollade på batman, men vi satte på det sen när batman var slut.
Jag blev så trött att jag stannade där, och så somnade vi i soffan. Så jag kom inte hem förrens idag, vi ska va lite senare sen med, nu är hon typ och kollar på nån hund.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0