Måns :)

Hejsanhoppsan :D

Kollade på Måns nyss :D Han var med på typ "Sommarkväll med anne lundberg" eller nåt sånt :)
Fan vad söt han var, han sjöng Hold on :) Måste säga att barnkören inte såg så jätte entusiastiska ut ^^ Och de var lte sega på första aaaahet :)
Jag och Emelie äger på hold on ;) 



Tidigare idag har jag typ haft tråkigt. Jag tänkte städa mitt rum och belöna mig med att kolla på P.S. I love you, men istället så började jag med att kolla på P.S. I love you och städade inte alls. Men i morgon ska jag städa (kanske) !   

Nu ska jag kolla vad en the hills box kostar

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: jjohanna

haha du vet inte vad deh där konstiga ordet betyder :J ;D

2009-07-04 @ 23:59:40
Postat av: Lilla J

till jjohanna: Fast det gör jag ju xP

2009-07-05 @ 12:59:20
URL: http://jollasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0