Lista :)

Hejsan här är en pluslista över min kladdkaka
- Den är asgod (asgod betyder inte att den smakar god rumpa utan det betyder att den är god) 
-Blev så fin så fin
-Lagom kladdig
-Lagom okladdig
-Passar jättebra till jordgubbar
-När man är trött och har tråkigt så kan man skriva en väldigt sövande lista om den
-Kalcium är bra för skelettet och man blir sugen på mjölk när man äter den och mjölk innehåller kalcium




Jag är inte sur på cdon och discshop längre. Vet ni varför ?
Man kan beställa Kenny Begins nu!!! Nu är Jollis glad kan jag säga.






Mamma och Andrea kollar på nån konstig film där nere om nån kille som dödar nakna tjejer genom nån parfym eller nåt, jag hänger inte med riktigt.
Men Snape (Alan Rickman) är med, vilket jag tycker är sjukt irriterande eftersom jag tycker att han bara ska vara Snape.
Tro inte att jag är nåt galet Harry Potter fan nu men han ska vara bara snape.
Inte för att Harry Potter filmerna/böckerna inte är bra för det är de verkligen men jag är inte nåt galet fan som går runt i harry potter handukar.

Nu ska jag kolla vad som händer on the nerevåning

No makeup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0