Kusinerna :)

Hejsan.
Har inte bloggat på ett tag nu, men jag är hos kusinerna, (eller kusinen, den ena kusinen är aldrig hemma) och internetet samarbetar inte med mig.
Men idag går det lite bättre.
Har mammas minidator i köket och lyssnar på musik, Moa bakar och Andrea sitter och gör lite ljud.
Moa är kusinen förresten.

Vi har varit här i snart en vecka, har inte gjort jättemycket, men vi har trevligt.
I lördags var vi på Harry Potter och Halvblodsprinsen, den var bra, men ganska olik boken, eller det var ett tag sen jag läste boken så jag kommer inte ihåg så mycket men Moa kom ihåg lite mer och hon var besviken så den var ganska olik boken, men den var bra endå, väldigt bra gjord.

Jag glömde usb sladden till mobilen, så jag kan inte lägga upp några bilder men jag kan lägga upp nåt när jag kommer hem.

Nu ska jag vara lite soccial med Andrea och Moa

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det första gången du nämner mig i bloggen och då säger du att jag "sitter och gör lite ljud". Haha.

2009-08-05 @ 01:51:53
Postat av: Svar till Andrea

Jag har visst nämnt dig i bloggen, jag vet att jag har skrivit nånting om att du skulle äta upp min kladdkaka ^^

2009-08-05 @ 19:43:29
URL: http://jollasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0