Jeans

Jag behöver seriöst nya Jeans, jag tror verkligen inte att jag har ett enda par som passar.
Jag provade de paret som har passat bäst, men jag kunde inte röra mig i dom, det var precis att jag kunde knäppa dem ^^
Det blev inte lättare när jag skulle ta av mig dem sen, igår sa jag till mamma att jag skulle träna mina vader för att jag skulle kunna ha stövlar på mig, och nu är jag glad att jag inte har gjort det det senaste dyngnet. Jag hade nog aldrig fått av mig byxorna isåfall.



Intressant inlägg va ?

Nu ska jag fortsätta chatta med Ica

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Träna vaderna för att kunna ha stövlar? knäppt?x)

2009-07-05 @ 13:55:35
Postat av: Svar till Erica

Men jag menar för jag har typ inga avder så jag kan inte ha stövlar på mig eftersom jag ser ut som en blandning av robin hood och en 3-åring så om jag tränar mina vader så stannar stövlarna på benen :D

2009-07-05 @ 13:59:04
URL: http://jollasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0