Inget liv...

Haha ibland har jag seriöst inget liv, jag sitter och blir typ as tjurig för att alla andra som bloggar inte bloggar 24/7.
Och nu har jag ännu mindre liv eftersom jag faktist sitter och bloggar om det.
Men jag har faktist tillräkligt mycket liv för att vara med Johanna pyttelite nu på kvällen innan hon måste gå hem och sova eftersom hon ska jobba i morgon.
Om det regnar kommer hon att ha världens snyggaste jacka på sig.
Den fick jag se innan idag när jag var med emelie och johanna skulle komma och säga till emelie att de skulle äta och jag möts av det här:


Jag tror att det är en jobbig gubbe som typ kommer och ska arbeta med nåt så jag typ suckar och öppnar dörren och där står då den här figuren och lyser upp min dag, eller ja min dörr :



Jag tyckte att detta var väldigt roligt och det borde ni också tycka.



Det tyckte hon iaf kanske.

Men nu ska jag kolla om någon har bloggat :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

Haha fin fina bilder ;)

haha vadå då jag äe ju en arbetare -.-

LYSER UPP DIN DAG. NOOOT. MIN DÖRR FAN VAD TASKIGT :'(

:D

2009-07-05 @ 20:47:40
URL: http://jjohannaberg.blogg.se/
Postat av: Svar till jjohannaberg

Jodå du lös upp min dag :)

Du är en duktig arbetare :)

2009-07-05 @ 20:50:26
URL: http://jollasblogg.blogg.se/
Postat av: catwoman

jag tycker som du!! inte för jag läste men ändå :D :*

2009-07-06 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0