F.R.I.E.N.D.S

Om någon undrar så är jag säker på att Johanna sov igår nu.
 
Igår satt jag uppe hela natten och kollade på vänner säsong 8. Eller jag somnade nog innan 4 men jag gick aldrig och lade mig på riktigt. Jag missade ett av mina favorit avsnitt så jag tänkte kolla om det på morgonen men då somnade jag igen så jag fick kolla om på det igen sen.
Men nu har jag sett på hela säsong 8 iallafall.
En annan sak jag märkte på morgonen var att mitt linne hade gått sönder. det har gått sönder en gång innan men då lagade jag det men nu har jag ingenting att laga det med.
Första ggn det gick sönder var typ samma dag jag köpte det. Det sitter typ små ringar i banden för att man ska kunna ändra banden och då gick den ringen sönder, men då hittade jag en liten tå ring som jag satte där. det låter jättemysigt jag vet men jag har aldrig haft den på tån.
Nu har det andra bandet gått sönder och jag har ingen bra ring till den.
Men nu ska jag inte prata mer om mitt linne.

Jag måste gå och duscha nu, jag ska va med Johanna när hon har jobbat färdigt och jag kanske skulle kunna ha städat lite tills dess.
fast det lär jag ju inte ha gjort.

Men nu ska jag duscha som jag just skrev

no makeup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0