:)

Hej hej!
Jag har varit lite dålig på att skriva nu men jag kan ju skriva lite nu, även om jag snart somnar eftersom jag är sjukt trött ^^

Jag har typ bott hos amanda de tre senaste dagarna, efter att vi hade kollat på MJs minnesstund, dangerous turnén och lite av dokumänteren om hans ekonomi typ i tisdags  så somnade jag i amandas soffa :)
Vi sov där hela natten och sen på morgonen gick jag hem och typ gjorde mig i ordning.
Jag åt korv innan jag gick till amanda och när vi hade varit där ett tag och typ kollat på nåt (jag tror det var vänner) så åt vi pannbiff :) Sen efter det gick jag hem och åt pasta xD
När jag skulle gå tillbaka till amanda så tog jag med mig Johanna dit och sen kom linnea :) Vi satt typ ute på amandas altan och åt massa onyttiga saker :)
Johanna gick hem typ halv 10 för hon skulle jobba men jag och linnea var kvar :)
Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men vi bestämde oss för att kolla på P.S. I love you efter ett tag iaf. Snacka om att jag och Linnea lipade :) Sen kollade vi på den igen och vi lipade ännu mer, jag lipade för att michael jackson är död också.

Asså jag tänkte inte så mycket på det innan jag såg minnes grejen men jag tror det var efter att hans dotter pratade som jag fattade att han var verklig och att han verkligen är död nu.



Men iaf när vi hade lipat färdigt gick vi alla tre och la oss i amandas säng men linnea vibbrerade för mycket så vi gick och la oss i soffan istället.

Vi vaknade halv ett (på dagen) och åt frukost sen kollade vi på That 70ths show och tände ett ljus för MJ


Linnea åkte hem lite senare och jag och amanda fortsatte  kolla på That 70th show, efter ett tag tyckte jag att jag borde gå hem och göra mig i ordning, och mamma tyckte att jag borde komma hem och äta :)
klockan var då typ 19:30 och jag hade ätit mat och glass hos amanda ^^
men jag åt och sen gjorde jag mig i ordning och var tillbaka hos amanda
typ vid 9 eller nåt, hon kollade fortfarande på That 70ths show :)
Det gulliga var att hon hade tänt massa mer ljus


Jag var där till typ lite efter 12, jag kunde ha sovit där men jag kände att min säng nog börjar bli lite ensam, plus att jag måste borsta tänderna xD

Men nu ska jag sova, god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0