Brüno:)

Hejsan :)
Bio med Emelie idag :D
Vi såg Brüno :)


15:38 smsar emelie och tycker att vi ska gå på den, jag ligger då bara i pyjamas hemma i soffan och segar och den enda bussen vi skulle kunna åka med går 16:15 så jag fick skynda mig att göra mig i ordning.
Vi kom typ lite för tidigt till bussen men det gjorde inget :)

Vi kom in ganska lagom och köpte biljetter och satte oss och väntade lite :)


Vi köpte en blockbuster meny och sen kollade vi på filmen :)

Den var bra men den slår inte Borat kan jag säga^^Även om den var sjukt bra :D



Det är kallt i mitt rum nu eftersom fönstret är öppet :)
om någon ville veta ^^

Nu ska jag fixa min säng

No makeup!

Kommentarer
Postat av: emelie

Den va bästbästbästbäst! :D

2009-07-11 @ 12:36:09
URL: http://justlikemeee.blogg.se/
Postat av: jjohannaberg

Jag har trailern på min mobil ;')

hahaha x)

2009-07-12 @ 08:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0