Pluggis

Halloj :)
Ligger nedbäddad i min säng med mammas dator och Johanna sitter vid min dator.
Bloggar just nu bara för att lixom.

Vi har inte gjort så mycket idag suttit lite vid datorn, kollat på privileged och efter det gick vi ut och tog lite kort, nu sitter vi ju vid datorn igen, men vi har fått lite luft i alla fall.

Jag och mamma lyckades få upp min magnettavla som jag köpte på IKEA för några månader sen. Johanna har också en. Vi köpte dem samtidigt.Intressant?
Tillbaka till dagen.
Vi tänkte försöka använda en borr, men den la av, så mamma gjorde två hål med en skruv och en hammare och sedan fick vi skruva in skruvar med en stjärnmejsel, jag tror inte att den hänger så stabilt men det får bli bra så.

Senare fick jag lite utbrott på dammsugaren som inte ville ta upp skien på mitt golv, och lite utbrott på mamma blev det också, och lite skojutbrott på Johanna.
Jag är nog världens trevligaste.

Vad kan jag skriva nu?

Johanna och jag samtidigt- (gör konstig min) Skoja
Johanna och jag samtidigt- Båda bara: skoja
Jag- Båda bara: båda bara: skoja

Någon som fattar något?
Jag börjar bli väldigt trött. Vi sitter och diskuterar skolan, och omslagspapper lite halvt. hahah normala ungar, men jaja nu kanske jag ska sluta skriva.

Eller inte, jag ska fylla detta inlägg med så mycket onödiga saker att du som läser (vilket är typ en person eller två) kommer dö av uttråkning.
Om jag kommer på något.

Pluggis Checklista

-  Pärm x
- Pluggis kalender x
- Block x
- Pennfodral, har inte köpt något men jag kan nog använda mitt gammla. så det får bli ett x
- Pennor, har några sen förra terminen men vi får ju endå nya i skolan så jag skriver väl ett x
- Rätt inställning, just nu har jag det, men det är för att jag inte har pluggat på ett tag så jag har inte hunnit bli trött på det än, fast om nån månad kommer jag ha tappat det helt, men det ska vi nog ordna. /

Kommer inte på så mycket mer nu,  skrev bara för att jag är seg.

Godnatt, fast jag ska inte sova än men det låter bra när klockan är 00:02 och jag borde börja vända tillbaka dygnet.

Godnatt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0