Johanna, banankaka och Amanda

Hallå
Sitter och läser lite bloggar, väntar på att Amanda ska logga in på msn, så att jag kan skicka en låt till henne.
Jag gick hem från henne typ 20:40 eller nåt och då skulle hon duscha och sen gå in på msn, nu är klockan 21:35 och hon har inte loggat in än.

Men nu struntar vi i det, nu kan vi gå tillbaka till klockan ett i gårnatt. Johanna sov hos mig, Vi gick och la oss runt 1 01:30 blev jag hungrig, vi gick ned och åt coco pops och banankaka. Johanna började få massa skrttanfall vilket i resulterade i att jag också fick massa skrattanfall, mamma låg där uppe och skulle sova men blev ganska väckt av oss. Men det var lite kul.
Sen gick vi och la oss typ 02:00.
 När jag vaknade nästa dag satt Johanna vid min dator. Hon hade redan vaknat och hon hade typ inte lyckats väcka mig.
Till frukost blev det toast och saft.

När vi hade burit in hennes saker tvättade jag mitt hår och sen satt jag vid datorn ett tag. Amanda smsade och undrade om jag ville se på Titanic, det ville jag så jag gick dit och vi kollade nästan på hela. Sen kollade vi typ på lite tv program och så.
Men jag ska dra nu, Amanda har loggat in så jag sks skicka låten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Catwoman

hahaha

vad seg jag låter :O

haha x)

du e e ängel min vän! <3 :D

haha pouuuss /Catwoman

2009-08-17 @ 21:59:59
URL: http://bettzan.blogg.se/
Postat av: jjohannaberg

haha fan va kul det va x)

dududududu banankaka ;D

2009-08-18 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0