Städa :J

Idag har jag varit SÅ duktig.
Jag har städat aset av mig.
Och inte bara mitt rum, jag har damsugit trappan, badrummet, köket och tvättstugan + att jag har tvättat massa. Fast jag är inte rikitgt klar på mitt rum än, det får fixas imorgon.
Om det är bra väder så måste jag sola lite också.

Kollade precis färdigt på Sound of music, jag somnade lite men jag var faktist trött, inte för att den är dålig, för det är den inte.
Jag nu ska jag läsa några bloggar, sen ska jag gå och sova.

Förutom att städa och sola imorgon så ska jag va med Emelie, när hon kommer hem.

Just det glömde att visa de här fina påskdekorationerna som jag hittade.

Fina va ?


'
Om ni inte ser vad det står så står det Johanna -99-, det stod inte på alla men med tanke på hattarna så gissar jag på att jag har gjort alla.


Svarta fåret.
Vet inte vad det är, typ en blandning av en snögubbe och en kyckling.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0