Sola

Hallou bloggen!
Idag har jag bara göttat mig typ.
Mamma väckte mig och typ tvingade mig att komma ner och ät frukost.
Gissa vad jag gjorde sen....? Kollade på tv, quelle surprise, haha vet inte hur det stavas.
Sedan bkev det duschen, men när jag står där knackar mamma på dörren och säger "du glömmer väl inte måns" jag får panik, för det hade jag ju gjort, och skyndar mig ur sätter på mig bikinin och tar med mig mobilen  ut och sätter på radion.
Han hade nåt program på tv, jag missade början men jag är ganska säker på att det var nån repris för jag kände igen typ hela programmet, eller ah, det  jag hörde, men lyssnade jag på endå.
Annars har jag väl inte gjort så mycket, satt ute på altanen med datorn innan och kollade på My super Sweet 16, jag tänkte egentligen kolla på de senaste två Privileged avsnitten men jag hittade dem ingenstans, så det fick bli Sweet 16 istället. Jag gick in och satte mig här vid tv:n istället sen för datorn blev väldigt  varm.

nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson - Heal the world (<3), jag sitter också väldigt konstigt, jag typ sitter lite halvt på min fot, det gör lite ont, ska nog flytta på mig nu.

Förövrigt är det väldigt soligt här om jag inte har skriit det, nästan för varmt, man blir typ helt genomsvettig bara av att gå ut och klockan är endå 18:26.

Nu ska jag kolla om det är något bra på tv och förhoppningsvis ska jag äta snart också för jag börjar bli hungrig, men mamma håller på med nåt i köket som borde vara middag så jag hoppas på det bästa.

Jag ser typ inte vad jag skriver så det kan vara väldigt många fel här, men det får man leva med.

Ciao ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0