Sjuk

Hiii
Idag är man sjuk då, förkyld.
Inget kul på tv, finns typ inga program på tv just nu som inte börjar med; följande program är ett reklaminslag.
Grymt tråkigt. Kanske sätter på en vännersäsong, bajs att Frida har min Gossip Girl, den hade varit perfekt att se på nu. Fast det hade varit bättre om andra säsongen hade kommit.
Men jag pallar inte blogga mer nu, det börjar bli ganska tråkigt.
Bajs att jag inte har några läxor hemma, jag vet att det låter dumt, men då kunde jag ju i värsta fall sätta mig och plugga lite + att jag faktist behöver göra läxor till senare i veckan, och nu får jag inte tag på dem.

Menmen nu pallar jag verkligen inte skriva mer så vbfjavf på er.

Kram, eller air five så blir ni inte sjuka, fast akta er nu när ni läser, det kan finnas virus.
Jaja hejdå jag ska dricka c-vitamin nu. INte för att det hjäkper nu när jag redan är sjuk, men jag kankse inte blir mer sjuk då.
men hejdå nu förfan xD Nu ska jag inte komma med mer saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0