Pluggis-Jolla begins

Gaaaah!
Skolan börjar imorgon. Det är helt stört vad fort tiden har gått, och för att göra saken värre- JAG BÖRJAR NIAN!
Nu orkar jag inte skriva så mycket så jag skriver typ det jag skrev på bilddagboken.

Imorgon börjar mitt pluggisliv, läxor, läxor, läxor ingen tv! Eller lite tv bllir det, iaf, Desperate Housewives, Gossip Girl och Vänner, fast jag har ju typ sett alla vänner avsnitt så desperate och Gossip girl är viktigast och de har inte börjat än.
Fast man kan inte få för mycket av Vänner.

Kan lägga upp samma bild också.

Såhär kommer alltså jag se ut från och med imorgon. Bortsett från svansen kanske, och jag ska försöka att behålla händerna, så att jag kan skriva, och byta kanal på tv:n (när jag kollar).

Nu struntar vi i imorgon och kommer tillbaka till idag.
Jag ligger i soffan igen, mamma kollar på nåt program på 1:an, jag ska kolla några bloggar sen ska jag försöka sova, vill komma i tid imorgon, inte min starkaste sida, men nu är det en ny termin och jag är ju pluggis nu. Nu måste jag bara få Amanda att tänka som jag, hon är ju min "Gåtillskolankompis" (och typ bästakompis (a) )så hon mååste också sova mycket så att hon också kommer i tid.

Fast jag ska inte skriva mer nu, jag ska försöka komma i säng innan 22:00, kanske tillochmed 21:45 men jag tror verkligen inte det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0