McDonalds

Hejsan.
Har inte bloggat på några dagar nu, men har bara inte blivit så.
Just nu kommer jag inte ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna, men jag kan skriva om vad jag har gjort idag.

Jag och Johanna åkte in till stan 8:53, var inne i stan ca. 9:30. Vi åt frukost på Mcdonalds sen gick vi runt lite i affärerna. När vi blev törstiga gick vi och köpte dricka på Mcdonalds lite senare gick vi dit och åt mat också. Vi gick runt lite mer på stan, och innan vi åkte hem köpte vi glass på McDonalds.
Vi har varit där 4 ggr idag :)

Jag köpte inte så mycket, bara ett för stort linne och en T-shirt till johanna som hon ska få när hon fyller år, hon valde den själv. Jag vet att ni nog tycker att det är lite stört och tråkigt, och det ä det också men jag är störd och tråkig x)

Nu pallar jag inte skriva mer, kanske ska vara lite soccial med Johanna, fast hon är inte heller så soccial, sitter r brevid med en annan dator, men det är ju rologare att sitta vid datorn tsm än att sitta vid datorn själv.

And who am I ? That's one secret I'll never tell.
You know you love me

xoxo Gossip Girl

Var bara tvungen, har kollat på Gossip Girl säsong 1 de senste dagarna.
Säsong 2 dyker förhoppningsvis ner i min brevlåda 16 september.

Kram

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

haha det va roligt :')

bara för att jag älskar vatten :d

2009-08-11 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0