Kafferep ;)

hejsan hoppsen.
Igår var jag på kafferep hos Amanda, haha näe men typ.
När jag kom till Amanda så var Olivia och Frida där, vi satte oss och fikade. Amanda hade bakat hur mycket som helst så det var bara att hugga in.
Sen gick vi ut och tog lite kort och filmade lite.

Bilderna vill inte rikigt som jag vill så det blir bara den här, men den var väl fin :)

Lite senare kom Linnea och då satte vi oss och fikade igen.
Vi satt och tjatade lite, sen kollade vi på Notting Hill. Den är så jävla mysig <3
Vi han inte kolla färdigt för Frida och Olivia skulle hem, men jag och linnea var kvar.

Kommer inte rikitgt ihåg vad vi gjorde men efter ett tag blev Amanda hungrig och gjorde mat. Linnea tänkte åka hem men stannade och åt innan hon gav sig iväg på cykeln.

Jag och Amanda skulle egentligen sova hos mig, men det blev att vi sov hos henne istället.

Jag kom hem typ 6-7 eller nåt och åt, sen duschade jag. Nu sitter jag vid datorn och Imorrn ska jag städa.
Nu tror jag att jag ska göra popcorn och kolla på film.

Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Notting hill<33333

2009-08-06 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0