Hemma :)

hallou
Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma sen typ 4 men det är nu jag skriver.
Har egentligen ingen lust alls att blogga men det känns som att jag måste.Jag har ju inte bloggat så mycket senaste veckorna.

Måste säga att jag har haft det kul, det är sjukt mysigt där. Hembakt tunnbröd och farfars rökta fisk är livet, men det är grymt skönt att vara hemma endå.

Nu kan jag lägga upp lite bilder från min lilla semester.

Moas efterätt, gott.


Faster Lotta leker med elden :)

Nästa dag gör Moa paj till lunch, jättegod. jag är inte en riktig pajmänniska men den var sjuktgod.


Ian :)


Okej, jättebra bild ;)
Moa flätade sitt hår och Andrea satt och tog kort på allt, jag fick lite småtråkigt.


Haha, ser ut som värsta hästmunnen, men jag hade tråkigt.


ja, som jag sa^^


Som jag skrev typ nån gång så var vi på harry potter, påväg hem så hamnade vi i typ värsta gammalraggarbilståg haha, nä men jag vet inte vad jag ska kalla det, men vi passade inte riktigt in iaf x)


Nu hade jag inte så mycket mer bilder, men den här bilden är ifrån gårkväll när kusinerna kom till farmor och farfar ett tag. Jon (andra kusinen) tog min mobil och tog antagligen detta fina kort :)



När vi kom hem idag så var jag med Emelie, johanna skulle också varit med egentligen men hon hann typ inte, men jag och Emelie hade lite kul endå.
Emelies mamma skulle in till stan och köpa nåt shampo till Johannas hår. De har varit i grekland och kloret från poolen har gjort Johannas hår grönt, jag tyckte det var lite kul. Jga har inte sett det själv, men kan tänka mig att det ser kul ut.

Vi gick in på Maxi och jag och emelie köpte äcklig milkshake.

Nu ska jag kanske sova

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jjohannabeerg

det är inte kul :@

2009-08-05 @ 14:44:41
Postat av: Svar till jjohannabeerg

Lite kul är det ^^

2009-08-05 @ 19:45:02
URL: http://jollasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0