Gossip Girl

Hejsan :)
Ligger och kollar på Gossip Gril, de har börjat köra Gossip Girl säsong 1 på 5:an nu.Det var inte länge sen jag kollade igenom den här säsongen, men Gossip Girl är alltid lika  bra. Undrar om de tänker köra hela säsong 1 och sen säsong2 innan de börjar med säsong 3. Det kommer ta väldigt lång tid isåfall. Men men.
Tror detta avsnittet heter The Wild Brunch, har för mig det, tror att det står det i det lilla "Programmet" man får med dvd:n.

Tidigare idag följde jag Johanna till sin mammas jobb, hon skulle lämna nåt kort eller nåt. Bra att få komma ut lite. På vägen dit gick vi förbi skolan och kollade om de hade satt upp lappar på dörrarna där det står vilket klassrum och vilka/vilken lärare vi ska ha. Allt verkade vara som vanligt, förutom en liten otrevlig överaskning.

Nu är Gossip Girl slut. Längtar till 16 September, då kommer Säsong 2 ut på dvd, och förhoppningsvis kommer den hem till mig. Längtar också så grymt mycket till 3:e säsongen, kan knappt vänta, någon som vet när 5:an börjar sända den?

Men nu är det AFV och jag klarar inte av det programmet, innan var det bra, men nu är det bara jobbigt. Fast nu var det lite roligt, men ska stänga av endå, ska försöka städa lite innan Vänner börjar, fast först ska jag dricka lite saft.

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad för otrevlig överraskning?

2009-08-20 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0