...

Har inte skrivit på några dagar nu, har typ inte suttit vid datorn nåt. Jag satt lite igår men skrev ingenting, när jag skulle kolla bloglovin hade jag 265 nya inlägg, det blev många "markera som sedd" där.

Nu kollar jag på two and a half men och övar spanska, ska göra matteläxan snart också. Kom just på att jag ska slå in min biologibok också. Gör det sen. Jag pallar inte skriva vad jag har gjort i dagarna för jag kommer inte ihåg, men nu har jag fått in ett liten inlägg i alla fall.

Nu tror jag att jag ska poppa popcorn och kolla på christine och göra matteläxan lite halvt.

Btw, kul rubrik va?

Kram

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

jääätte kul rubrik x)

2009-08-26 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0