...........

Ojojoj, nu har jag inte skrivit på några dagar, det blir bara inte så. Men det ska vi ändra på.
Pallar inte skriva så mycket just nu dock, har duschat och ska klä på mig så jag är färdig tills Johanna kommer hem. Hon är ute och delar ut avier, men hon kommer nog hem snart.

De senaste dagarna,som  jag typ inte har skrivit nåt har spenderats med Johanna och Desperate Housewives säsong 1,hon fick den av Emelie när hon fyllde år för några dagar sen, 13 Augusti. 14 år är hon nu, rätt sjukt att när jag träffade henne för första gången så var hon 4 år, visserligen så skulle hon fylla 5 om ca två månader men endå. Men nu har jag spårat ur känner jag.
Vi har iaf kollat på desperate housewives och varit ute och tagit kort, det är väl ungefär det.
Någon gång kommer det kort.

Börjar dra ihop sig till skola också, kan inte säga att jag längtar överdrivet mycket, men det ska bli kul att träffa alla.

Be prepared for the pluggis. Jag ska plugga aset av mig nu i nian, måste fan det om jag vill komma in på nåt bra Gymnasium. Även om jag inte vet vilken linje jag vill gå på.

Men nu ska jag göra mig i ordning och äta lite, så att mamma blir glad.
Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja, tänk, nästa år är det tio år sedan vi flyttade hit.

2009-08-18 @ 01:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0