.....

Hellooouu
Nu blev det två inlägg idag iaf.
Vi har ätit Kebabrulle och nu sitter vi typ i hennes soffa och segar med datorerna.
Jag har mammas lilla dator igen. Det går vääldigt långsamt att skriva, men den är ganska smidig att ta med sig.

Har precis varit inne och hämtat sovsäcken och så, ska sova i hennes soffa.
Vi ska sitta uppe med datorerna tror jag att hon har sagt, men jag börjar bli trött så det blir nog inte så. Hon är också trött.

Fast jag är ganska bra på att va uppe på natten. Om jag försöker vara vaken, tex när jag får för mig att ha Vänner eller Gossip Girl-Maraton så brukar jag somna runt 5-6 tror jag.
Fast idag pallar jag nog inte det. Eller inatt kanske man säger.

Har inte så mycket mer att skriva, jag borde fixxa min design tror jag, men det är så jobbigt .


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0