Vad kan den här heta då ?

Hej eller aa typ go´morrn haha xD
Vad har gjort den här morgonen då ?
Ja,jag har ätit frukost,O´boy och macka,tagit en dusch,klätt på mej eller aa nästan (sitter bara i tröja) och borstat tänderna,haha xD
Jag ska vara med Frida idag,undra vad vi ska göra.Vi sitter säkert bara vid datorn,haha xD
Jag måste fixa mitt hår lite,innan Frida kommer,fast man kanske inte ska säga precis fixa håret när det gäller mej,för det blir nog bara borsta,föna,borsta och kankse platta så man kanske inte ska säga fixa håret haha xD
Jag börjar bli hungrig igen,det var ju så länge sen jag åt frukost.Jag är verkligen alltid hungrig.Gud vad jag är konstig,jag jag är alltid och jag småäter typ alltid,men ändå så blir jag a´ldrig så där asfet,weird.
Nää nu måste jag sätta på mig byxor tycker jag.Så där ja.Dom här byxorna börjar nog bli lite små,jag har inte haft dom på aslänge haha xD jag kankse blir smällfet ändå haha,najs xD
NU ska jag bara sätta på mig strumpor också.
Nä gud jag måste nog ta en macka,fast inte O´boy tror jag nog inte.
Det blev visst O´boy iallafall haha xD
Nu sitter jag här och äter O´boy och macka för andra gången idag.
Jag borde nog få typ O´boy feber så mycket O´boy som jag dricker,och tänk vad mycket macka jag äter haha xD
Nä nu ska jag nog inte skriva mer,måste äta min macka och min O´boy.


                  PUSS//Jodiladiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0