Tellefonisen!!!!

Hejsansa!!!!
Idag så har jag varit med Amanda,Nea,Frida och Emelie.
Den här lilla dagen började med att jag vaknade och låg nog i sängen lite först för jag typ orkade inte gå upp.Sen gick jag ner och åt frukost,O´boy och macka.
Sen typ såg jag på tv så länge och så ringde Amanda och jag skulle ringa Frida och komma till henne och så men jag var typ tvungen och se färdigt på ett program först.
Det var ska du säja eller som det heter på engelska What I like about you väldigt dålig översättning.xD
Huvudrollen skulle gifta sej men blev typ instängd på ett spa så jag var tvungen och kolla om hon kom fram och kunde gifta sej,och hon gifte sej.
TYp alltid när nån ska gifta sej på tv så vill den typ inte gifta sej sen men hon gifte sej sen xD
SEn gjorde jag mej i ordning.Sen ringde jag Frida och sen Amanda och hon hade inte hunnit ringa nea för hon städade sitt rum så så skulle jag ringa nea och säga att hon kunde komma till amanda.Sen när jag hade lagt på så började jag slå nån annans nummer och då tänkte jag att det blev fel nummer och så tänkte jag slå ett annat nummer och då kom jag på att jag inte skulle ringa nån alls xD
SEn typ stod jag och försökte få till en sne fläta men det gick inte så bra så det fick bli en sne toffs i stället.SEn skulle jag leta efter något som jag kunde ha typ runt midjan på min klänning eller om man ska säga tunika men aa typ klänning.Först tog jag det röda skärpet jag hade på skolavslutningen men jag ville inte ha det och då skulle jag ju inn i våran garderåb bland alla typ sy grejer och då hittade jag nåt gammalt gult band sen min dansuppvisningförra året och då tog jag det.Sen så ringde jag pappa för jag skulle fråga om jag skulle låsa dörren för jag trodde att dom inte hade nån nyckel med sej men precis när jag började prata med papa så kom jag på att mamma skulle ta med sig nyckeln och då skulle jag gå till Amanda då och precis när jag kom ut så kom jag på att jag skulle kolla om marvinsburen var stängd och då var den förståss inte det och det ena marsvinet var inte där utan han var i ett litet hus och jag skulle ta ut han.Så jag lyfte på huset och då skulle han ju springa iväg åt andra hållet och så när jag skulle ta honom då så tänkte han ju spriiinga iväg igen men jag fick han sen.Och så skulle jag ju då entligen gå till Amanda och så glömde jag vart jag hade glömt nyckeln och så letade jag efter det och sen såg jag att jag hade lagt den på köksbordet så jag tog nyckeln och låste och gick till Amanda. xD När jag kom till henne så städa hon så jjag fick hjälpa henne med att ta bort lite kludd från saker :P
Sen kom jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde men vi satt vid datan och såg på film iallafall men då var vi med Frida och linnea Men Emelie ringde sen och hon var oxå med när vi såg på film satt vid datan men inte hela tiden.Emelie skulle visa oss ett klipp på måns för han hade varit med på typ nyhetesmorron eller nåt på mårronen och jag min idiot hade inte sett det så vi såg det på datan och då intervluvade dom måns med och då var det typ 5 små söta typ 567 åringar som ställde frågor och dom var så söta och en var så rolig att Emelei var nere på golvet och gapflabbade Hahahahha xD
Sen typ sa Emelie att hon skulle äta när jag var hungrig och då sa jag att jag vr lite hungrig och då gich vi hem och åt men jag å inte så mycket för jag skulle äta snrt för mina päron höll på och göra mat.
Sen skulle Amanda ,Frida och nea hem till Frida för Amanda skulle sova över hos Frida.Men jag och Emelie orkade inte gå dit så vi stannade hemma hos mig och sattvid datan.


Nu orkar jag verkligen inte skriva mer puss puss//jolliluttan                                                                                
                                                                               

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0