O´boy och macka!!

Heej!!
Nu sitter jag här och äter O´boy och macka igen,eller aa egentligen så dricker jag bara O´boy,för jag har redan ätit upp mackan.Haha xD
Har precis kommit hem från skolan,satte förstås på tv:n när jag kom hem.Det är OC som vanligt (dom gamla avsnitten.)Men jag orkade inte se på det,för jag ville upp och skriva blogg så jag kollade tills det blev reklam,och då gick jag upp.Och nu sitter jag här, haha xD
Jag lyssnar på Måns också,förståss.Idag på matten så dansade frida när hon skulle sudda på tavlan,bara för att jag hade sagt att dom som läser min blogg nog undrade vad jag hade för kompisar som dansar med bollar haha xD och då sa hon att jag kunde skriva nu att min andra kompis hade dansat när hon suddade tavlissen xD
Sen på SO:n idag så pratde jag med en kille i klassen om att han var på toa länge,man börjar väl undra,najs xD
Det har typ regnat hela dagen idag,jag åt frukost i skolan idag.Altså det är asgo mat i skolan.Asså inte lunchen utan frukosten.Lunchen är typ så man spyr,najs xD
jag blir verkligen alltid hungreg men det blev jag inte idag bara för att jag åt så mycket frukost.Tre mackor,O´boy och fil med flingor och lite sylt i,på två av mackorn så var det bara smör och på den tredje så var det:skinka,ost och gurka xD
Om ni ville veta haha xD
Nu kan jag inte skriva så länge till för jag måste gå in till en kompis,det är hon som dansade med bollens syrra xD
Och det är hennes boll ochså haha xD

        Nej nej nu ska väl jag röra på påkarna och släpa mig ner för trappan,stänga av tv:n,kanske skriva en lapp om jag känner för det och låsa och gå 85 myr steg in till henne xD


PussHej//Jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0