Jaaa!!!

Förlåt att jag inte har skrivit på länge,men det har inte blivit av :(
Men nu skriver jag. xD
Jag har varit med Amanda idag,eller jag är fortfarande med henne men ändå xD
Vi slutade tidigt idag eftersom det är sista skoldagen.Vi har typ bara ätit godis och glass i skolan,och så har niorna dragkamp,men vi orkade inte se färdigt på hela så vi vet inte vem som vann =(
Fatta vi får sommarlov imorrn,fast alla andra har säkert redan fått det,men jag är glad ändå.
Vi städade ju skåpen idag och det var sååå tungt att gå hem med allt. xD
Jag och Amanda när vi var idag så har vi suttit vid datan,ätit,badat JACUZZI och lite sånt.Det var asskönt att bada JACUZZI vi ville bli lite snygga till imorrn. xD
Nu sitter vi (eller hon ligger i min säng ) och lyssnar på good charlotte.
Jag kommer nog inte fortsätta skriva så mycketför det blir aldrig av längre.
Orkar inte skriva mer xD
image7



Här är jag och amanda xD


Puss Joll (playa del) sol och amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0